Master Dealer Pertama Bijak Emas


Ustaz Othman Hamzah (A1005)
M: +60192903165
E: syeikhulmaqari@yahoo.com.my
W: http://emas-amsyiq.blogspot.com
Area Shah Alam

Kami ingin mengucapkan TAHNIAH kepada Ustaz Othman Hamzah kerana telah berjaya melayakkan diri menjadi master dealer Public Gold. Beliau adalah MD pertama daripada rangkaian Bijak Emas.

Seorang yang tinggi ilmu dan berpengaruh. Kejayaan ustaz harus dikongsi bersama. Perjuangan ustaz iaitu emas menjana kekuatan ekonomi umat Islam telah membuka mata dan minda ramai orang. Semoga lebih ramai umat Islam menyedari hakikat ini.

Akhir kata, kepada yang belum memilik emas, dapatkan daripada ejen-ejen Bijak Emas kerana anda bukan saja mendapat emas tetapi ilmu dan kepuasan dari perkhidmatan kami.

sumber : bijak emas

Comments

  1. sama je berita dari ust osman punyer..huk3..

    ReplyDelete
  2. ni naikkan semangat aku nak sambung study dalam ekonomi islam..tapi leh ke math SPM aku cangkul...tp atas kesedaran dan minat dalam bidang ni..nama saya khairul afandi..

    ReplyDelete
  3. belajar tetap teruskan sampai mati. tak kire bidang ape yang kita mahu. biar berpayah dahulu nti kite akan tuai hasilnya.

    kite ni kalah dgn bangsa lain sbb ekonomi. mereka xtau hukum hakam, halal ke haram, hentam aje asal dapat untung tp kite kena blaja supaya kita dapat untung bahkan mendapat berkat pula.

    itula kelebihan orang islam.. suka aku nak kongsi satu artikel dari blog ni pasal perlunye org agama ceburi ekonomi khususnya dlm pelaburan emas ini.

    fikir-fikirkanlah -> http://syeikhulmaqari.blogspot.com/2010/10/agamawan-dan-mualij-diajak-melabur-emas.html

    ReplyDelete
  4. salam,
    Apa khabar? anta salah seorang ejen emas-amsyiq? anak ustaz othman ka? maaf betanya, salam perkenalan.
    jgn lupa datang seminar perdana sabtu nih kat tabung haji kelana jaya.

    ReplyDelete
  5. wslm. sht alhmdlh. sy menantunya, iallah klo takde aral melintang, kte jumpe di sana

    ReplyDelete

Post a Comment