Bersawang Dah Blog Aku Nie

Lama gile aku tak post  update blog nie. bersawang! sibuk dengan kerja dan kerja. ape2 pun timesihla sape yang suka buka blog aku nie.

Kali nie aku nak citer pasal emas. jongkong. dinar. keluaran AGE. Aku tengok permintaan orang ramai sangatlah tinggi. Mungkin kesedaran orang tentang nilaiannya yang terjamin dari menyimpan duit kertas.

AGE ni adalah seratus peratus syarikat bumiputra muslim. Ia diwujudkan bagi membuka minda masyarakat menyimpan duit mereka dalam bentuk emas. jongkong. dinar. dari menyimpan duit mereka di akaun pelaburan Amanah Saham.

Disebabkan AGE ni orang melayu yang buat, jadi tidak hairanlah ramai orang2 melayu juga yang ada sifat 'PhD'nya. Maka banyaklah soalan yang bukan2 dan mencerminkan ke'dengki'an. Boleh tengok dalam websitenya dalam ruangan Interaksi Pengguna.

Bagi aku, AGE boleh dikategorikan berani membuka ruangan tersebut untuk menerima fedback customer. Kalau syarikat lain, lebih2 lagi orang cina @ india @ omputih punya. sepatah haram pun takdenye nak tanya. semuanya baik. itulah realiti pemikiran orang melayu.

Ape2 pun AGE harus terima ianya sebagai satu cabaran bisnes untuk terus maju ke hadapan. Ok sampai jumpa lagi di lain perbincangan. Salam

Comments